SUPERSTERK*(e) Content marketing | Omnichannel aanpak

Content marketing bureau met veel pit

Op zoek naar een content marketing bureau uit Hasselt ? Een content marketing expert met focus op groei van je merk ? Meet SUPERSTERK* agency. Wij zijn een content marketing specialist in Hasselt met 15 jaar ervaring in media, branded content, B2B & B2C.

Content marketing is ook voor jouw merk een succesfactor op het vlak van je merkvisbiliteit, merkidentiteit en conversieratio. Het is een versneller voor het opbouwen van vertrouwen naar je merk toe, het genereren van leads & conversies en het cultiveren van klantenloyauteit. Sterker nog: content marketing is de nieuwe norm om je klanten te bereiken, te raken en te overtuigen. Bij SUPERSTERK* staan we alvast klaar om zij aan zij met jou je content marketing doelen te behalen. Onze thuisbasis is Hasselt, maar onze content marketing skills kennen geen grenzen.

SUPERSTERK*(e) content marketing

Even sparren
over wat content marketing
ook voor jouw merk
kan betekenen ?

Content Marketing expert Hasselt - Content Marketing Specialist Limburg

Verhoog je omzet met content marketing

✅ Content marketing genereert 3x meer leads dan traditionele marketing

✅ Content marketing kost kost 62% minder dan traditionele marketing

✅ Content marketing op basis van data insights = meer omzet

✅ Strategische opbouw (content pillars) zorgt voor echt resultaat

✅ SUPERSTERK* heeft 15 jaar ervaring met brand storytelling

✅ Redactie en branded content boosten je merk budgetvriendelijk

✅ Online, offline en crossmediaal content verhogen je merk bereik drastisch

✅ Doorgedreven expertise in tekst, beeld en video is een must

✅ SUPERSTERK* is dé content marketing specialist met focus op groei van je merk

Content Marketing = Customer Journey

Content marketing is voor ons als content marketing bureau veel meer dan headlines, in- en outbound links, zorgvuldig geselecteerde keywords, spannende storytelling, meta descriptions, content sharing, push and pull, … Bij SUPERSTERK* kiezen we resoluut voor content marketing minutieus aangepast aan elke fase van de customer journey. Zo worden je content marketing efforts tegelijkertijd de brandstof, smeerolie en koelvloeistof om je klanten voor altijd fan van jouw merk te maken. En vooral ook om (potentiële) klanten naar die conversie te nudgen voor kwalitatieve leads & sales. Content Marketing KPI’s zorgen er intussen voor dat zowel jij als wij weten dat we op de juiste content marketing koers zitten voor je merk. Yes, we can.

Content Marketing FAQ

Content marketing is een marketing techniek die jouw (potentiële) klanten op een organische manier aantrekt en engageert met je merk. Content marketing creëert meerwaarde d.m.v. SEO onderbouwde blog posts, online artikels, video's, podcasts, ... Zo bouwt je merk topical authority op, creëer je zichtbaarheid en zorg je dat jouw merk top of mind wordt.
SEO maakt onlosmakelijk onderdeel uit van content marketing. Het is de onderliggende techniek die ervoor zorgt dat content marketing optimale zichtbaarheid krijgt in zoekmachine resultaten (SERPs) en op je website. De basis is zoekwoordenanalyse en de integratie ervan in de content van je merk.
Een content marketing funnel stelt jou in staat om te visualiseren hoe je content kan gebruiken om (potentiële) klanten aan te trekken en hen optimaal door hun klantreis te begeleiden. Dit totdat ze het door jou vooropgestelde conversiedoel bereiken. Dat kan zijn: een verkoop, een download, het invullen van een contactformulier of een ander type van conversie. De performantie van zo een funnel kan je makkelijk doormeten via bv. Google Analytics
Kort gezegd: erg belangrijk. Content marketing valt onder inbound marketing. Je trekt mensen via kwalitatieve content richting je merk. Aan de andere kant zijn er (betalende) advertenties. Content marketing zorgt ervoor dat je een constante tractie naar je merk/website creëert. Dus ook wanneer er bijvoorbeeld geen actieve advertentiecampagnes lopen.